De laatste dingetjes inpakken...

15 november 2019 - Weert, Nederland

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een reisblog... Dit keer omdat ik een reis ga maken naar Suriname met een groep studenten van de Kempel.

Vandaag nog even de laatste dingetjes inpakken en het koffer wegen. Dat laatste is niet geheel onbelangrijk, want bijbetalen omdat er een kilo teveel in zit zou zund zijn.

Morgenochtend rijden we om 5:30 richting Schiphol waar we om 8:00 zullen verzamelen met de groep. Rond 11:30 zullen we in de lucht hangen richting Paramaribo! Na een vlucht van ong. 10 uur zullen we hopelijk veilig landen in Suriname. Het is daar 4 uur eerder dan hier in Nederland.

Ik heb geen idee hoe de internetverbinding zal zijn, maar hoop jullie dagelijks een verslag te kunnen laten lezen!

Heel veel liefs,

Manon

Inpakken

1. Opa Tobben:
    15 november 2019
    Doe rustig aan,neem de tijd en geniet van de dingen die komen gaan zowel van de (negatieve} en positieve momenten.
    Er zijn heel veel leermomenten en jij kunt dat daar ben ik van overtuigd
    een heel andere cultuur en woon en leefstijl.
    Geniet van de dagen die jullie samen daar doorbrengen.
    Ben ervan overtuigd dat jij hier kunt genieten en meeleven in een totaal andere cultuur.
    We kijken uit naar je verslagen van beleving in dit Nederlands gedeelte over zee
    Dich kunst det.
    Oma en Opa
  2. Eveline Daniels:
    Lieve Manon
    Je kent me niet maar je oma en opa en je ouders des te meer.
    Ben Eveline Daniels.
    Had m erop verheugd je te ontmoeten helaas door een val vd vliegtuigtrap ga ik naar Ned terug voor behandeling.
    Kijk goed uit bij het uitstappen.
    Veel plezier in het mooie land en succes met je stage.
    Ga ,s avonds nooit alleen de straat op.
    Goede reis en geniet.

Groetjes ook aan ma,pa,oma en opa natuurlijk ook zus

Eveline
  3. Opa en oma Boefie..😂:
    Manon,
    Heel veel plezier en succes met je stage.
    Een andere cultuur maar o zo spannend.. om dat ook weer mee te maken.
    xxx Opa en Oma Boefie... hihihi
  4. Lekker met de meiden familie:
    Ha Lieveke,
    Dju man das midden in de nacht vertrekken.
    Ik zou in elk geval niet te laten komen want een vliegtuig wacht niet ;-)))
    Heel veel plezier, zorg dat je herrinneringen en jezelf in goede gezondheid mee terug neemt. Schoenen vergeten mee terug te nemen is niet erg want die heb je toch zat.
    Enjoy en succes!