Terug naar huis

1 december 2019 - Weert, Nederland

De laatste uurtjes in Suriname zijn aangebroken. We hebben onze wekker gezet om nog wat uurtjes in de zon door te kunnen brengen. We nemen nog een lekkere cocktail en genieten volop van de zon!

Om 11:15 lopen we terug naar de kamer om ons op te frissen en om te kleden. We brengen de koffers vast naar de receptie en leveren de sleutels in. Wij gaan nog even genieten van een lekkere lunch! Om ons al een beetje voor te bereiden op Nederland bestellen we frietjes en een tosti.

Om 14:00 vertrekt de bus naar het vliegveld. We doen er langer over dan verwacht. Om 16:30 komen we aan op het vliegveld. Het gaat allemaal redelijk snel. We bekijken nog wat winkeltjes en kunnen om 18:30 al boarden.

Na nog wat nagepraat te hebben in het vliegtuig met wat meiden valt iedereen in slaap. 1,5 uur voor landing word ik wakker, de uren zijn voorbij gevlogen!

Om 8:10 landen we weer veilig op Nederlandse bodem. We sluiten de reis gezamenlijk af met een groepsknuffel! Om 11:15 weer lekker thuis, de tafel is gedekt en het is fijn om weer thuis te zijn!

Dit was weer een van de mooie reizen die ik heb gemaakt. Bedankt voor het meelezen, reageren en meeleven! Tot de volgende reis!

Liefs Manon

Aangekomen in het koude NederlandByeeee SurinameBijna geland in NederlandZelfs in t vliegtuig bamiKLM0714Kerstsfeer in 30 gradenMet Brittje

1. Melanie Bisschops:
    1 december 2019
    Het was een hele mooie reis! We hebben genoten. Bedankt voor alles, heb het gezellig gehad met je😘
  2. Lekker met de meiden familie:
    1 december 2019
    Lieveke, dank voor het delen van je momenten, zo hebben we een beetje mee kunnen reizen. Ik zag geen knappe mannen voorbij komen op de foto’s dus die bewaren we dan gewoon voor de volgende reis ;-)
  3. Opa en oma Boefie..😂:
    2 december 2019
    Hoi Manon,,

We hebben weer genoten van je verhalen.. dikke kus van ons.. opa en oma..
  4. Danielle Tobben:
    2 december 2019
    Mooie reis, mooie ervaringen en leuke verhalen. Fijn dat je zo genoten hebt en natuurlijk alles goed is gegaan. Nog fijner dat je weer veilig thuis bent en we naar je leuke verhalen kunnen luisteren en natuurlijk alle foto's kunnen bekijken. Dit dagboek zorgt voor een mooie herinnering.