Laatste dagje Paramaribo

30 november 2019 - Matapica, Suriname

Vandaag zetten we na een avondje stappen toch onze wekker. We willen volop genieten van de zon.

Allereerst nemen we een taxi naar een grote souvenirwinkel. Daar slaan we allemaal onze slag waarna we op tijd terug kunnen naar het hotel. We pakken weer een taxi, want 20 minuten lopen in die hitte is niet te doen. We proppen ons met 5 personen in een te kleine taxi. Maar we zijn voor €1,50 in totaal terug in het hotel.

Eenmaal terug trekken we onze bikini aan en kleuren we nog even flink bij. Komen we onderweg nog een flinke salamander tegen ook.... Omdat het de laatste dag is pakken we nog even een bubbelbadje mee waar we heeeeerlijk ontspannen!

Om 16:15 gaan we terug naar het hotel. Het is tijd om m’n koffer grotendeels al in te gaan pakken. Na een uurtje zit alles er in en vertrekken we naar het afscheidsdiner. Het was heerlijk om met iedereen nog na te kunnen kletsen over de afgelopen 2 weken. Er zijn er een aantal heel blij om naar huis te gaan, anderen zouden nog wel willen blijven. Ook wagen we nog een dansje met z’n allen want er staat een liveband. Dit was een avond die je laat beseffen hoe fijn deze 2 weken zijn geweest!

Morgen de wekker weer op tijd gezet om nog wat laatste zonnestralen op te vangen. Om 14:00 vertrekken we naar het vliegveld waar we dit prachtige land gaan verlaten, maar dat is morgen vast. Nu nog lekker nagenieten van een gezellige avond!

BubbelenAfscheidsdinerBeers & cocktails

1. Opa en oma Boefie..😂:
    Hoi Manon,
    Wat is het snel gegaan.
    Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en weer veel ervaring op gedaan. Altijd goed om in je rugzak mee te dragen voor de rest van je carrière. Bedankt voor je leuke verhalen. Zo hebben wij ook een beetje mee gereisd met je.
    Nog een beetje genieten vandaag en dan toch maar weer terug naar huis.. een goede vlucht 🎧🎼✈️✈️. Het zal wel veel slapen worden..😄😄❤️💋 .. dikke kus van ons.. opa en oma
  2. Simone:
    Manon
    Leuk om alles zo te kunnen volgen, wat een reis vol met herinneringen. Goede vlucht terug 🛫🍀😀
  3. Danielle Tobben:
    30 november 2019
    Einde in zicht van een mooie tijd, nooit leuk als je het naar je zin hebt, daarom.... geniet nog lekker. Goede vlucht en we zien elkaar morgen weer. Doei. xxxx