Relaxdagje

23 november 2019 - Matapica, Suriname

Vandaag staat in het teken van ‘relaxen’. Even geen wekker die vroeg gaat, maar toch vroeg wakker. Zul je altijd zien natuurlijk.

Om 8:00 lekker ontbijten. Dit keer weer een luxe hotelontbijtje met brood in plaats van rijst. Om 8:45 lagen we dan ook heerlijk aan het zwembad te genieten van de zon. Maar niet te lang want dan verbrand je levend. Af en toe even het water in is daarom ook geen straf.

Af en toe wat te drinken en verder genieten van het mooie weer en het dagje dat we niets moeten. Rond 13:00 lekker even lunchen in de schaduw. We moeten natuurlijk niet te bruin terugkomen...

En als de klok zegt dat het kan genieten we van een cocktailtje in het zwembad. Het ultieme vakantie gevoel!

Bij terugkomst in de hotelkamer staat ons een moeilijke taak te wachten.... Voor 5 dagen totaal verschillende kleding in te pakken in ons handbagage koffertje... een uitdaging zullen we maar zeggen.

Nadat alles in ons koffer zit zijn we klaar om te gaan eten. Vanavond zal dit zijn bij restaurant poffertjes en pannenkoeken!

Morgen vertrekken we op 5 daagde tocht richting het binnenland. Ik heb geen idee of er WiFi zal zijn. Ik ga er vanuit van niet, als het wel zo is dan is dat mooi meegenomen.

Tot snel weer!

Liefs Manon

Cocktailtje in het zwembad

1. Opa en oma:
    Hoi Manon ,,
    Lekker hoor .. even relaxen ook niet verkeerd.. en zeker niet als je weet wat je de komende 5 dagen nog te wachten staat.. een cocktailtje ook niet verkeerd.. als je er maar niet van op je kop gaat staan met die warmte.. veel plezier in de binnenlanden en succes met de dingen die je gaat tegen komen.. dikke kus van ons.. 💋💋😘😘❤️
  2. Opa Tobben:
    Hallo Manon
    Ben je uitgerust,er staat voor komende week wat op het programma als ik alles lees.
    Maar de rustdag van gisteren heeft je de nodige energie gebracht.Zo te zien hebben jullie een gezellig clubje die wel aan elkaar vertrouwd zijn.
    De uitdaging die jullie waarschijnlijk nooit meer aan gaan daarom eens te meer laat de mooie dingen op je inwerken geef ze een plaatsje
    Wij zijn benieuwd of je ons nog kunt informeren dan genieten we op afstand mee
    dich kunst det
    Opa
  3. Lekker met de meiden familie:
    24 november 2019
    Vervelend hoor..... zo’n relaxdagje...... een zonnetje, zwembad en cocktail........ afzien in die hitte.
    Wij zijn hiero naar de jaarfilm van os prulleke aan het kijken, dansjes vd voorstelling komen voorbij en ik hoor in mijn li en re oor....... Mannoniehhhhhhhh!
    Veel plezier in het binnenland!
    Groetjes uit Boshoven